سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکیت روی یخ، یکی از گران ترین ورزش ها

پابلوبت

توجه داشته باشید که اسکیت های دارای تیغه های پیچ خورده مربوط به قرن بیستم هستند. اگر اسکیت شما تقریباً شبیه شکل مدرن یا اسکیت هاکی است ، توجه داشته باشید که این کفش احتمالاً در قرن اخیر ساخته شده است. روی اسکیت بروید تا به قسمت زیرین صندوق عقب نگاه کنید و ببینید آیا پیچ هایی وجود دارد که تیغه را به بقیه کفش متصل می کند. در این صورت ، می توانید زمان شروع بوت خود را تا حدودی در دهه 1900 تنظیم کنید. [7]

بررسی سبک های مختلف اسکیت

توجه داشته باشید که اسکیت های مسابقه ای عتیقه بعد از اواسط دهه 1800 ساخته شده اند. پایین اسکیت خود را بررسی کنید تا ببینید تیغه صاف ، یکنواخت و خیلی بیشتر از پایه خود اسکیت است. در این صورت ، می توانید با خیال راحت تصور کنید که به جای شکل سنتی یا اسکیت هاکی ، یک اسکیت مسابقه ای دارید. از آنجا که این اسکیت ها تا اواسط دهه 1800 مدرن نبوده اند ، می توانید تصور کنید که اسکیت های شما مدتی بعد ساخته شده اند.

تاریخ اسکیت هاکی را به سال 1866 یا زودتر برسانید. پایه اسکیت هاکی خود را بررسی کنید تا تیغه را بررسی کنید. ببینید آیا تیغه دارای یک منحنی شیب دار است ، یا آیا تیغه صاف و یکنواخت در امتداد پایه اسکیت است. اگر تیغه در قسمت نیمه جلو خمیده باشد ، اسکیت شما احتمالاً برای هاکی طراحی شده است. 

اسکیت هاکی اصلی از چکمه کوتاه تشکیل شده بود. تا دهه 1890 بود که تسمه های پشتیبانی به اسکیت اضافه شدند. 

 

اسکیت های گیره فلزی را با اواخر قرن نوزدهم مرتبط کنید. در امتداد پایه چکمه اسکیت خود احساس کنید که با چه چیزی ساخته شده است. اگر زیره و لبه های اسکیت بدون بند هستند و کاملاً از فلز ساخته شده اند ، می توانید فرض کنید که آنها اسکیت های گیره ای هستند. بسیاری از این اسکیت ها بین دهه های 1870 و 1890 ایجاد شده اند ، بنابراین می توانید آنها را به آن دوره خاص اختصاص دهید. 

همانطور که از نام مستعار مشخص است ، این اسکیت ها دارای پیوستهای برش دهنده یا "بستن" بودند که آنها را به صندوق اسکیت باز متصل می کند.

 

توجه داشته باشید که اسکیت های بند دار در اوایل قرن 20 یا قبل ساخته شده اند. پایه اسکیت را بررسی کنید تا ببینید آیا از بندهای چرمی ، سگک یا پیچ برای اتصال به صندوق عقب اسکیت باز استفاده می کند یا خیر. اگر این مکانیزم ها را ببینید ، می توانید با خیال راحت تصور کنید که اسکیت شما در اواخر دهه 1800 یا اوایل دهه 1900 یا احتمالاً قبل از آن ساخته شده است. اگر اسکیت شما از بندهای چرمی به جای بند یا پیچ استفاده می کند ، ممکن است قدمت آن از 1200 تا 1700 باشد. 

 

بندهای چرمی با اسکیت های بسیار قدیمی مرتبط هستند ، در حالی که سگک ها ، تسمه ها و پیچ ها نوآوری های مدرن تری هستند.